3 dagar kvar...



Ryggsäckarna är nerplockade från vinden och är på vädring då dem luktade gympasal.
Vi har inhandlat en liten ryggsäck till då vi bara ägde en liten. 
Den nya luktar gott och där ska mina kläder ligga...
Har handlat på apoteket för nästan 1000 spänn så nu är vi redo för allt från turistskitan till myggor.
Packlistan är nerskuren maximalt så nu är bara det mest akuta med typ mediciner, lite kläder, fön, locktång, pengar och pass.
Har haft koll på vädret där nere ett tag och det visar regn regn regn :) Vilket påminner mig om kortlek och 4  regnponchos :)
Blir nog bra det här.
Kommer sakna mamman min bara så in i bomben.
puss puss





Kommentarer
Postat av: Lotta

Kommer att sakna dig/er med.Vi får ta igen det när vi träffs längtar redan.Var rädda om er.

2011-09-28 @ 22:41:35
Postat av: Linda

Hahaha syrran du är för gooo <3 "Vi packar bara med det absolut nödvändigaste som locktång, plattång och fön" Hahaha du är så söt! Nu har ju jag aldrig varit i thailand så jag vet inte hur civiliserade dom är därnere men finns det verkligen ens el därnere på vissa ställen? Jag älskar dig gumman, hoppas ni får en underbar resa hela familjen och ta hand om er. Be safe!! <3 Puss puss

2011-09-29 @ 23:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0