Koh Samui

Nu har vi varit pa Koh Samui nagra dagar. Emma tyckte omstallningen va lite jobbig och va lite hangig dem forsta tva dagarna. Men nu ar allt som vanligt igen fullt os medvetslos.
Tre natter bodde vi i Bungalow precis vid vattnet men nu har vi flyttat upp pa rummen for att spara pa kassan :) Vi tankte stanna har i tre natter till sen ska vi ta oss till Lamai for att se hur dar ser ut. Har inte direkt blivit nagra utflykter an utan vi har mest bara levt pa stranden och njutit av solen. Ungarna har hittat sig lite kompisar har, alla barnen pratar olika sprak och ingen forstar vad den andra sager men kul har dem tillsammans: ) 
Livet har ar bra for sjalen.
Jag har hittat en tant med harda nypor som hjalper mig bli av med mina knutor i ryggen. Emma brukar ligga bredvid och ta en oljemassage.
Wille gillar mest nagellacksbyttan som massagetanterna har med sig.
Pa kvallarna gar vi langst strandpromenaden och shoppar massa skit :)

Det ar stor skillnad denna gangen pa barnen. Dem ar med pa ett helt annat satt och har valdigt mycket fragor om allt o inget. Dem vill prova pa massor av nya saker och ar nyfikna pa allt.
Nu far vi se nar vi hittar en dator nasta gang :)
Ha det gott salange och njut av sensommarsolen alla dar hemma!
Kram fran oss

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Det är så roligt att vi får ta del av era äventyr här hemma.Det verkar helt underbart så skönt att bara ta det lugnt och komma ner i varv innan ni drar vidare.Längtar efter er men den som längtar efter nåt gott....Var rädda om er.Älskar

2011-10-04 @ 18:42:04
Postat av: Sofie

Låter helt underbart! Jag kan verkligen drömma mig bort till Thailand och tänka mig hur härligt ni har det :)

2011-10-04 @ 22:13:12
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/leon
Postat av: Nina Sandström

Låter helt underbart!!!

Njut nu riktigt mycket =)

2011-10-05 @ 15:56:28
URL: http://ninasandstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0