Shoppingdag...

Idag kom mormor och morfar hem till oss och tog hand om barnen. De hade två påsar frukt och grönt med sig så nu ska vi väl klara oss ett tag : ) Vi gör färskpressad juice varje dag. Ungarna älskar det och får i sig massa vitaminisar och jag älskar morotsjuice så det får jag varje dag.
Jag och Mattias åkte upp till stan och kikade lite.
Har inte varit på rean något och jag hade inte missat något. Rean är ju usel nu för tiden. Det finns ju inga klipp att göra. Kläder från 1999 dammas av och hängs ut känns det som.
Men jag hittade en super fin långkofta på Mq, så den blev min : ) Dessvärre var den inte på rea : )
Sen köpte jag mig lite rosenrot som jag ska börja käka. Behöver få lite energi och känna mig lite piggare så det är ju alltid värt att prova : )
Vi käkade lunch tillsammans på Rose Garden. Krängde sushi så det sprutade ur öronen. Mumms!
Nu sitter vi här och dricker morotsjuice och myser i soffan : )


Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med shoppingdagar! Jag hade en idag. :)

2010-02-07 @ 18:57:53
URL: http://www.glawe.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0