2010...

Jag har tagit en lite paus här ifrån då jag inte var så skrivsugen men nu killar det i fingrarna igen : )
Både jul och nyår är över och granen står och hänger. Den stackaren har inte fått vatten en ända gång om jag tänker efter : ) Men han flyttar till tippen i morgon. Nu vill jag bara ha ut alla tomtar och pynt och börja det nya året.

Min morfar kämpade på och kunde fira julen med oss men somnade sedan in. Saknar honom och tänker mycket på både honom och mormor men vet att dem nu har det bra tillsammans. Det var ju till mormor som morfar ville.
Han var väldigt positiv ända in i det sista och behöll humöret uppe trots allt. Jag ser upp till hans styrka och kämparglöd.
Begravningen är i slutet på Januari.
Jag kramar lite extra på mamma nu. 

Nyår firade vi hela familjen hemma med Sandra och Kristoffer. Blev god mat, myskläder och spel. Himla mysigt!!

Mitt nyårs löfte nummer 1 detta året är att börja träna regelbundet (2-3 gånger i veckan)och nummer två är att jag har slutat äta godis, chips, kakor, läsk eller glass. Ska bli roligt att terra mig själv och se hur länge jag står ut : ) Just nu har det gått 20 timmar och jag har abstinens. Mouaaa jobbigt men det är bara att bita i det sura äpplet för frukt är ju nyttigt : )

Nu blir det film och mys med hunny bunny  : )
På måndag börjar jag jobba igen. Känns helt jäkla underbart!! Kanske känns annorlunda på måndag kväll : ) men just nu känns det väldigt väldigt bra : )
Puss där ute och gott nytt år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0