Fullt ös medvetlös...



Måndag morgon är ju kanske inte den bästa stunden på veckan. Känns väldigt länge till fredag eftermiddag : )
Nästa helg ska vi inte ha något direkt inbokat utan bara njuta av att vara lediga hela familjen.
Kanske ett besök i skogen. Det var ett tag sedan vi var där och promenerade runt.

Nu är barnen på dagis och jag faktiskt njuter av min egna stund. Känns nästan syndigt att vara hemma när dem är där. Men det är skönt att hinna fixa städ, tvätt och matlagning i lugn och ro.
Denna vecka ska dem vara hemma tisdag och torsdag. De övriga dagarna ska dem gå från 9 till 12.

På onsdag och torsdag ska barnen få sina svinsprutor. Ska bli skönt när det är klart. Då är det bara jag kvar. Kunde ju inte gå när jag blev kallad så jag får väl försöka få en på ett annat sätt. Får kolla upp hur det funkar.

Ska fixa tid tid frissan idag också. Utväxten måste fixas och håret är ganska slitet efter semestern.

Nej nu ska jag fixa mig en varm choklad till Våra bästa år. Life is good...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0