Torsdag eftermiddag: )




Till er som undrar varför Emma sällan är med på foto är det för att hon blir arg som ett bi när jag närmar mig henne med kameran. Inte mig mamma : )

Blev en lång runda ute. Ett tag satt jag fastfrusen på en trästubbe när barnen grävde runt.
Nu har det verkligen blivit riktigt vinterkallt. Det som är värst är att alla kryper in i sina bon och stannar där.
Inte en kotte ute. Det var barntomt i hela afrika parken. På sommaren är där ju fullt av andra föräldrar som man kan stå och tjattra med, men nu får man sysselsätta sig själv : )

Efter en bra stund gick vi till Ica och köpte grillad kyckling och potatissallad.
Nu har vi precis pillat i oss hela kycklingen och Sunes Jul rullar på tv:n.
Två gangstrar sitter som fastklistrade framför så då rusade jag till datorn för att hinna med ett inlägg : )
Man har ju blivit lite störd : )

Känner för att julpyssla lite i kväll. Få lite mer julmysigt här hemma. Baka lite julgodis och kakor.
Det är så mysigt! Lite svårt nu bara när man inte ska äta det : ) Men jag får skylla mig själv om jag är så dum och börjar hålla igen några veckor innan jul : )

Nu kommer snart Mattias från jobb och då kör vi mot Ica Maxi : )

Glömde berätta att vi såg stora kändisar på Maxi. Hela familjen "Ullared" Ha ha

Kommentarer
Postat av: Sofie

Riktigt dumt att bestämma sig för att hålla igen innan jul :P Borde vara förbjudet att bestämma något sådant ;)

Nä, nu ska man äta allt gott och njuta!! :)Mums!

2009-12-04 @ 13:46:26
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0