Lilla Max...


Hade ingen passande bild så jag slänger upp denna : )

Idag ska vi hem till Mattias kusin Cina, hennes man Robert och deras lilla Max som föddes i somras.
Ska bli mysigt att snutta bebis : )

I frysen står en ben & jerry´s glass. Igentligen kanske helt ointressant men dock inte för mig!
Vill bara så gärna dra av locket och börja sleva in.
Jag kan inte sluta tänka på den. Mina favvis smak är det också. Det är det ända "skitet" vi har kvar hemma.
Där är stora brownies bitar i som är alldeles lagom sega och helt underbara. Helt totalt oöppnad!
Borde kasta den, men det kan jag ju inte göra. Jag får väl slänga in den till grannarna. Lucky bastards!

På lördag ska vi till Boalt och träffa Sara o Fredrik, Jessika o Joel, Beata o Jocke med lilla Sebbe.
Vi har turen att kunna låna Saras föräldrars bondgård mitt ute i skogen : )
Där är så mysigt! Det var våran flykthåla under gymnasietiden : )
Det blir skogspromenader, julklappsspel och lite mys framför brasan: ) Längtar!!




Kommentarer
Postat av: Emma

Så fina bilder du lägger ut!

Jag har länkat till din blogg från min, jag tror att du vill läsa mitt senaste inlägg kanske!

Jätte Kramar!

2009-12-09 @ 12:26:42
URL: http://ordfarande.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0