Julpyssel...


Inne på köpenhamns Zoo i Juli i år. Wille slängde kläderna och bada i vattenpölar.
Ren blev han inte men kul hade han : )


Bus i sängen!


Marknad i Trelleborg i Augusti.

Idag ska vi till Willes förskola och julpyssla lite. De har öppethus och alla föräldrar och barn ska pyssla lite tillsammans.
Mattias kommer hem lite tidigare så vi kan gå hela familjen. Ska bli mysigt!

Imorgon ska vi hem till Sandra, Christoffer och Saga på lite julmys. Dem har köpt en nybyggd marklägenhet vid Sibbarp: ) Ska bli så spännande att se hur det ser ut.

På söndag blir det nog att vi inhandlar julgranen. Jag skulle ju kunna tänka mig att köpa en fin i plast med inmonterade lampor i. Men det skulle vara Mattias mardröm. Det skulle liksom förstöra hela julen tror jag han sa.
Så det blir att klä oss varmt och gå och köpa det där taggiga trädet som tar flera timmar att välja ut och som efter någon vecka ligger utspridd i hela huset: )

Vi kanske ska ta oss ner till Kyrkan och kika på Luciatåget.
Det ska tydligen vara jättefint nere vid bunkeflokyrkan.
Nere vid strandkyrkan har dem detta året inte satt upp sin krubba utan istället slagit ner vägskyltar på pinnar med bilder på Jesusbarnet, Maria osv. Inte alls lika mysigt och det ser lite konstigt ut : )
Men det har säkert en mening som jag inte förstår : )

Letade igenom alla fotona i datan i går då vi ska göra lite förstoringar till våra fotoramar i hallen och till Willes rum.
Så många fina bilder som man glömt bort. Lägger upp några här : )

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bauhaus har riktigt bra granar. Den vi köpte förra året barrade inte ett dugg, inte ens när vi skulle kasta den.

Hmm.. här sitter jag och hyllar Bauhaus.. känns konstigt :P Jag hatar verkligen den affären i vanliga fall.. blä. Men granarna är bra! :)

2009-12-10 @ 16:22:39
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vilka söta bilder! :)

2011-10-26 @ 08:57:26
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0