Tomtar och troll...


Idag har vi julpysslats en hel del. Blev lite julbak och alla våra jullådor packades upp.
Nu har vi har fått riktigt julfint och mysigt i huset.
Mattias har fixat utebelysningen så nu syns vi från långt håll : )
Ska köpa fler ljusslingor och ljusnät i morgon som vi ska ha inne.
Blir en sväng till Vellinge blomman i morgon och handla lite smått och öka på julstämningen lite : )

Imorgon kväll ska jag och Mattias gå och se luftslottet som sprängdes. Dem andra två filmerna har ju varit superbra så jag hoppas den sista är det med :) I vilket fall som helst så är vi ju barnlediga och kan bara ha det mysigt tillsammans.

Är galet sugen på en utekväll snart med tjejerna! Lite vin, dans och höga klackar : )
Springer för tillfället bara runt i raggsockar, myskläder och är nästan rädd att det ska bli bestående : )

Nej, nu ska jag ner och ta mig ett varmt skumbad och läsa lite skvaller. 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Blev det några Snöbollar? :)

De är väldigt goda tycker jag.. Enkla att göra också.



Kramar

2009-12-06 @ 17:41:56
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Petra

Inga än med dem står med på "att göra" listan : ) Ser väldigt goda ut. Jag är också tokig i vit choklad : ) kramiz

2009-12-06 @ 18:11:10
Postat av: Emma Gerlach

Åh, nu har jag äntligen hittat till din blogg! Så fin, ska definitivt återkomma och läsa. Fina bilder på dom små söta. Hittade Lotta där på bild också. Kände hur mycket jag saknar er.

Ska läsa lite mer imorgon för nu måste jag hoppa i säng. Upp tidigt imorgon.

Stor kram!



2009-12-06 @ 23:55:59
URL: http://ordfarande.blogspot.com/
Postat av: Emma Gerlach

...glömde säga. Sablar vilket mysigt badrum!

2009-12-06 @ 23:58:30
URL: http://ordfarande.blogspot.com/
Postat av: Petra

Saknar er med massor. Roligt att kunna följa er lite på fB, och nu var jag inne och titta på din blogg. Du skriver väldigt bra! Hälsa lill Fia och krama om henne från mig : )kramiz

2009-12-07 @ 10:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0