Torsdag...

Sov i Emmas säng inatt och vaknade som ett krokigt S. Aj inte skönt! Ända sättet för att få henne att sluta skrika är ju att ligga där i juniorsängen med henne. Och jag är ingen junior längre, tyvärr!
Vill att allt ska bli lite normalt här hemma.
Barnen i sina sängar och jag och Mattias i våran hela natten.
Men som jag brukar säga till Emma kan man ju inte alltid få som man vill : )

Antibiotikan har börjat att hjälpa och min hud har redan blivit mycket bättre. Imorse när jag sminkade mig kände jag mig faktiskt riktigt fin. Härlig känsla! : ) I bland är man inte helt fel ; )
1 kg ner på 4 dagar känns också bra. Jag är duktig bara jag bestämmer mig.

Idag ska vi storhandla vilket vi tycker är ett nöje. Ja det är faktiskt helt sant och något lite tragiskt kanske!
Men det är mysigt att gå där och planera middagar och små prata : ) Har aldrig hänt att en av oss åkt iväg och storhandlat själv på våra nästan 10 år tillsammans : ) Skulle ju förstöra hela nöjet.
För tillfället förstör barnen lite av myset då dem inte riktigt uppskattar storhandling som vi gör. Sist blev det ett litet missförstånd vid smågodiset och en väldigt arg Emma slängde ut en näve sega råtter på golvet. Då blev jag lite varm om kinerna. Det blev inget godis den gången kan jag säga. Men det är glömt och förlåtet nu : )

Nu ska jag svepa en kopp kaffe så jag är klar lagom till Wille vaknar från sin tupplur.
Då ska vi hämta Emma och ut och leka i solen eller ut och leka i allafall : )






Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas det snart blir bättre med sömnen jag lider med dig, har och har haft detta problem nu i 3 månader, men faktiskt har mitt monster sovit 2 nätter irad nu.... kanske det har vänt!?

Storhandla har vi också alltid gjort, men sedan båda började jobba heltid så finns det ingen möjlighet att storhandla tillsammans....ibland på söndagar så funkar det fortfarande =)....

PETRA!!!!! INGET GODIS IDAG JUH......

Duktig som kan gå ner 1 kg på 4 dagar...avis....

2009-12-03 @ 16:31:23
URL: http://familjensliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0